«Соңғы күндері жүйеде болған ақаулар мен техникалық проблемаларға қатысты азаматтардан келтірілген қолайсыздықтар мен техникалық проблемалар үшін командамен бірге кешірім сұрағым келеді. Неге бұлай болды? Бұған дейін айтып өткенімдей, мемлекет «Ashyq» жүйесін қабылдады, біз мүліктік құқықтарды алдық, сондықтан соңғы күндері толық сүйемелдеуге көшу және «ҰАТ» АҚ операторына бейімделу болды. Енді техникалық бұзушылықтар бойынша мәселені біздің ұлттық оператор қадағалайтын болады», - деді спикер.


Бұдан былай техникалық мамандар жүйені сүйемелдеп, толықтай басқарады. Сонымен қатар, мобильді қосымша үнемі жаңартылып отырады. 18 мамырдан бастап Android-те жаңа нұсқа іске қосылды, онда QR-кодты сканерлемей-ақ өз мәртебеңізді тексеруге болады.


«Бөгде адамның ЖСН енгізу мүмкіндігін болдырмау үшін «Ashyq» мобильді азаматтар базасымен біріктірілген. Салыстыру жүргізілуде. Егер басқа біреудің ЖСН енгізсеңіз және ол e-gov деректеріне сәйкес келмесе, бірақ нөмірге сәйкес келсе, азаматтардан e-gov mobile жүктеп, осы қосымшадан сәйкестендіруді сұраймын. Азаматтарға арналған мәртебе қосымшасында болу үшін вакцинация паспорты қызметімен біріктіру бойынша жұмыс жалғасуда. Жақын арада іске асырылады деп ойлаймын», - деп сендірді вице-министр.


Ал азаматтар бір қосымшаға тәуелді болмас үшін AITU қосымшасында балама бар, сервис басқа танымал мобильді қосымшалар мен сайттарда қолжетімді болуы үшін екінші деңгейдегі банктермен келіссөздер жүргізілуде.