Осы жылдың басынан бастап электрондық форматта 14,1 млн қызмет, ал проактивті түрде 1 млн. астам қызмет көрсетілді.
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді проактивті форматта көрсету процесі мынадай түрде жүзеге асырылады: азаматтарға қызметті алу мүмкіндігі туралы SMS-хабарлама жіберіледі, оң жауап жібергеннен кейін жәрдемақы тағайындау туралы шешім 1 күн ішінде автоматты түрде қабылданады.
Жыл басынан бері проактивті форматта адами факторды толығымен алып тастау арқылы 4 қызмет көрсету процесі автоматтандырылды.
«Қазан айында жасына байланысты зейнетақы төлемдері немесе еңбек сіңірген жылдары үшін зейнетақы төлемдері тағайындалған бірінші, екінші және үшінші топтағы мүгедектігі бар азаматтарға арнаулы мемлекеттік жәрдемақы тағайындау қызметі толық автоматтандырылды. Осының арқасында қызмет көрсету мерзімі айтарлықтай қысқарды», – деді ЕХӘҚМ Мемлекеттік қызметтерді цифрландыру және автоматтандыру департаментінің директоры Алихан Абельгазинов.
Бұдан басқа «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕАҚ-ның 4 қызметкерін өтініштерді қарау үдерісінен шығарудың арқасында жәрдемақыларды тағайындау жеңілдетілді және 4 жұмыс күніне дейін қысқартылды: бала тууына байланысты, бір жарым жасқа дейінгі бала күтімі бойынша және көпбалалы отбасыларға (проактивті қызмет көрсету кезінде), сондай-ақ 4 әлеуметтік төлем: жүктілік және босану, бір жарым жасқа дейінгі бала күтімі бойынша, еңбекке қабілеттілігінен айырылу жағдайы бойынша, жұмысынан айрылу жағдайы бойынша (электрондық үкімет порталы арқылы, екінші деңгейдегі банктердің мобильді қосымшалары және белсенді көрсетілген кезде).
Бұрын төлемдер мен жәрдемақыларды тағайындау туралы шешім қабылдауға 7 адам қатысып, ал процестің өзі 8 жұмыс күніне дейін созылатын еді.
«Бұл оңтайландыру азаматтардың өмірін жеңілдетуге, көрсетілетін қызметті берушіге жүктемені азайтып, құжат айналымын қысқартуға мүмкіндік берді», – деп қорытындылады Алихан Абельгазинов.