27.08.2021 _ 17:38

Әлемде пандемия кезеңінде әрбір үшінші оқушының қашықтан толық оқу мүмкіндігі болмады, оның ішінде Қазақстандағы балалар да - ЮНИСЕФ

Жаһандық деңгейде ЮНИСЕФ санитарлық талаптарды сақтай отырып, жаңа оқу жылында күндізгі режимде жұмыс істеу үшін мектептер ашуды ұсынады. Дәл осындай үндеу Қазақстан Республикасына да жолданды. Пандемия кезеңінде мектептердің жабылуына байланысты әлемде әрбір үшінші оқушының қашықтан толық оқуға мүмкіндігі болмады. Қазақстан Республикасында осы жағдай орын алды. Сондықтан бүгін Білім және ғылым министрлігі мен денсаулық сақтау министрлігін жедел шаралар қолданып, балаларды күндізгі режимде мектептерге қайтарып, пандемия кезінде болған зардаптарды азайту әрекеттерінде қолдаймыз. Бұл туралы Орталық коммуникациялар қызметінде өткен брифингте ЮНИСЕФ-тің Қазақстандағы білім беру бағдарламаларының жетекшісі Татьяна Адерихина хабарлады.


Ол мектеп балалардың қауіпсіздігі мен әл-ауқатын дамытуда басты рөл атқаратынын атап өтті. Мектептерді ашпау қаупі оларды ашқаннан гөрі жоғары. Егер балалар мектепке бармаса, онда бұл оқуда, оқушылардың денсаулығы мен әл-ауқатында, баланың даму кезеңдерінде байқалады, отбасы үшін де, жалпы экономика үшін де терең салдарға әкеледі. 

«Айта кетейік, мектептердің жабылуы осал балаларға, қашықтан білім алуға толық көлемде қол жеткізе алмағандарға қатты әсер етеді, әрине, бұл олардың академиялық артта қалуын одан әрі нашарлатуы мүмкін, ал көптеген балалар, сабақтар өткізілмесе, мектептерге мүлдем оралмауы мүмкін. Балалардың өміріндегі осы үзілістің ұзақ мерзімді әсерін азайту үшін балалар мектепке келген кезде бірқатар әрекеттерді қажет етеді. Сыныптарду ашу жеткіліксіз. Мектептердің назарын үш негізгі факторға аударуды ұсынамыз. Біріншісі, балалар мен жастарды арнайы қолдау және көмек қызметтеріне қол жеткізе алатын мектепке қайтарудың мақсатты бағдарламалары, өйткені үлкен үзіліс болды және енді қайта бастау керек. Сондай-ақ, білімді толықтыруға арналған бағдарламаларды тиімді жүргізу ұсынылады. Олар әр түрлі студенттерге қашықтан оқыту кезінде қиындық тудырған пәндерге сүйене отырып, қуып жетуге көмектесу үшін мақсатты болуы керек. Үшіншісі - мұғалімдердің оқудағы кемшіліктерді жойып, жаңа оқу жылында белгіленген талаптарды ескере отырып, заманауи технологияларды қолдануды, цифрлық дағдыларды үйренуді және сапалы деңгейде оқытуды жалғастыру үшін оларға қолдау көрсету», - деп атап өтті халықаралық институт өкілі.