Биыл маркетплейсте 70 отандық компанияны орналастыру жоспарлануда. Бірінші кезең аясында 2023 жылдың қаңтар-сәуір айлары аралығында 44 ұйым іріктелді. Олардың барлығы Alibaba платформасында бір жылдық «Алтын жеткізуші» (Алтын жеткізуші) мәртебесін алды.
«Премиум мәртебесі қазақстандық компанияларға жаһандық аудиторияға қолжетімділікті ашады, олардың халықаралық сауда алаңында танымалдылығын арттыруға мүмкіндік береді. Бір жыл ішінде кәсіпкерлер танымал маркетплейс арқылы өнімдерді шетелдік нарықтарға қалай жылжыту керектігін тегін үйретеді. Бұдан басқа, олар экспорт процесінде толық сервистік қызмет пен сүйемелдеуге ие болпды», – деді «QazTrade» сауда саясатын дамыту орталығы» АҚ Бас директорының орынбасары Әсел Егембердиева.
Іріктеудің бірінші кезеңінің қорытындысы бойынша өңдеуші сектор өкілдерінен 100-ден астам электрондық өтінім келіп түсті, олардың ішінде ауыл шаруашылығы өнімдерін, дайын азық-түлік тауарларын, машиналар мен жабдықтарды, көлік құралдарын, аспаптар мен аппараттарды, сондай-ақ химиялық өнімді өндірушілер бар.
Бағдарламаға қатысуға тауар өндірушілер де, сауда компаниялары да өтініш бере алады. Премиум-шоттарды төлеуден басқа кәсіпкерлерге тексеру рәсімінен өтуге және сауда алаңында шағын сайттар құруға көмектеседі, консультациялық қолдау көрсетеді.
Бүгінгі таңда халықаралық B2B сауда алаңында бизнестің барлық сегменттері ұсынылған. Сұранысқа ие тауарлар арасында «Тамақ, сусындар» және «Ауыл шаруашылығы» санаттарындағы өнімдер жетекші орын алады.
Әсел Егембердиева атап өткендей, қазақстандық азық-түлік тауарлары қолжетімді бағамен жоғары сапалы органикалық өнім ретінде өзін көрсете алды. Мысалы, 2020 жылдан бастап отандық бал өнімі Alibaba маркетплейсінің халықаралық серіктестері сұраныстарының басында тұр.
«Жыл сайын біздің тауарларымыз Шанхайда өтетін әлемдегі ең ірі импорттық Ciie көрмесінің алаңында көрсетіледі. Қытай нарығында қазақстандық кондитерлік өнімдер, кәмпиттер, шоколад, макарон, күнбағыс майы және басқалары да танымал», – деді QazTrade өкілі.
Қазір Alibaba сауда платформасында 5 мың қазақстандық тауар орналастырылған. Отандық компаниялардың В2В маркетплейс арқылы жалпы сатылымы 2020 жылдан 2022 жылға дейін 300 млн доллардан асты.
QazTrade экспорттаушыларды қолдау шараларының Бірыңғай операторы тағы бір қытайлық маркетплейс JD.com-мен ынтымақтастық орнатты. Мұнда 25 қазақстандық брендтің өнімі ұсынылды, мамыр айында тауарлардың пилоттық партиясы рекордтық мерзімде сатылды.