25.11.2024 _ 15:20

Маңызы мен тиімділігінің артуы. 2024 жылы сақтандыру омбудсмені 7 мыңнан астам істі қарады

Сақтандыру омбудсмені жеке тұлғалар немесе шағын кәсіпкерлік субъектілері сақтанушы ретінде әрекет ететін сақтандырудың барлық түрі бойынша келіспеушіліктерді реттеуді жүзеге асырады. Басқа заңды тұлғалар сақтандыру омбудсменіне міндетті автосақтандыру шеңберінде ғана жүгіне алады. Сақтандыру ұйымының клиенті үшін қызметтер тегін көрсетіледі. Бұл туралы ОКҚ алаңында өткен баспасөз конференциясында ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі төрағасының орынбасары Мария Хаджиева мәлімдеді.

Сақтандыру ұйымы сақтандыру омбудсменінің шешімін міндетті түрде орындауы керек. 

«Сақтандырушы сақтандыру омбудсменінің шешімін, сондай-ақ ол уәкілетті органның немесе соттың шешімдерін орындауға міндетті. Адамдардың келіспеушіліктері бойынша талаптардың сомасы 2024 жылғы жағдай бойынша 10 мың АЕК немесе 36,9 млн теңгеден аспауға тиіс. 2024 жылғы 1 қаңтардан бастап сақтандыру омбудсменінің дауларды сотқа дейінгі міндетті реттеу рәсімі енгізілді. Сақтандыру омбудсменіне жүгіну сақтандыру ұйымдарының клиенттері үшін шағымды сотқа жібермес бұрын міндетті болды. Бұл рәсім сақтандыру жүйесіне деген сенімді арттыруға ықпал етеді, сот жүйесінің жүктемесін азайтады және ұйымдар мен азаматтар үшін келіспеушіліктерді реттеу процесін оңтайландырады, – деп атап өтті спикер.   

Оның айтуынша, соңғы жылдары сақтандыру омбудсмені институтының маңыздылығы едәуір артып, оның қызметінің тиімділігі артты. 2020 жылдан бастап омбудсменге келіп түсетін өтініштер саны 6 есеге өсті, 2024 - жылы 7105 іс қаралды, оның ішінде сотта тек 17 шешімге шағым жасалды. Шағымдардың басым бөлігі, барлық шағымның 88%-ы міндетті автосақтандыруға тиесілі. Көптеген шағым көлік құралына келтірілген залалдың мөлшерін бағалау мәселелеріне қатысты болып табылады.