Ол мектеп балалардың қауіпсіздігі мен әл-ауқатын дамытуда басты рөл атқаратынын атап өтті. Мектептерді ашпау қаупі оларды ашқаннан гөрі жоғары. Егер балалар мектепке бармаса, онда бұл оқуда, оқушылардың денсаулығы мен әл-ауқатында, баланың даму кезеңдерінде байқалады, отбасы үшін де, жалпы экономика үшін де терең салдарға әкеледі. 

«Айта кетейік, мектептердің жабылуы осал балаларға, қашықтан білім алуға толық көлемде қол жеткізе алмағандарға қатты әсер етеді, әрине, бұл олардың академиялық артта қалуын одан әрі нашарлатуы мүмкін, ал көптеген балалар, сабақтар өткізілмесе, мектептерге мүлдем оралмауы мүмкін. Балалардың өміріндегі осы үзілістің ұзақ мерзімді әсерін азайту үшін балалар мектепке келген кезде бірқатар әрекеттерді қажет етеді. Сыныптарду ашу жеткіліксіз. Мектептердің назарын үш негізгі факторға аударуды ұсынамыз. Біріншісі, балалар мен жастарды арнайы қолдау және көмек қызметтеріне қол жеткізе алатын мектепке қайтарудың мақсатты бағдарламалары, өйткені үлкен үзіліс болды және енді қайта бастау керек. Сондай-ақ, білімді толықтыруға арналған бағдарламаларды тиімді жүргізу ұсынылады. Олар әр түрлі студенттерге қашықтан оқыту кезінде қиындық тудырған пәндерге сүйене отырып, қуып жетуге көмектесу үшін мақсатты болуы керек. Үшіншісі - мұғалімдердің оқудағы кемшіліктерді жойып, жаңа оқу жылында белгіленген талаптарды ескере отырып, заманауи технологияларды қолдануды, цифрлық дағдыларды үйренуді және сапалы деңгейде оқытуды жалғастыру үшін оларға қолдау көрсету», - деп атап өтті халықаралық институт өкілі.