** Астана Медиа аптаның мазмұн нарығы 15 телеарнаны және 50-ден астам өндіріс студиясын жинады.

Мазмұн нарығы медиа-контент тұтынушылары, ірі телекоммуникациялық және радиокомпаниялар мен жекеменшік өндіріс нарығы: өндіріс студиясы, шығармашылық ұжымдар, өндіріс орталықтары, ақпарат саласындағы медиа-ойын-сауық, музыкалық және кино саласындағы авторлық жобалар арасындағы диалог үшін тиімді алаңды ұсынды. .

Бұл сәрсенбі, 26 қыркүйекте «Қазмедиа орталығында» Астана Медиа апталығының медиа апталығы аясында ашылды. Көрмеге 15 телевизиялық компания, 50-ден астам өндіріс студиясы және басқа да өнеркәсіптік ойыншылар қатысты. Қатысушылар өз жобаларын ортаға салып, сондай-ақ Қазақстандағы медиа-индустрияның өзекті мәселелерін талқылайды.

«Астана» медиа апталығының ашылу салтанатында сөйлеген сөзінде Қазақстан Республикасының Ақпарат және коммуникация министрі Дауран Абаев БАҚ-тың Қазақстандағы заманауи қоғамның маңыздылығына тоқталды.

«Сіздің идеяларыңыз күн сайын тек ақпараттық пейзажды ғана емес, сонымен қатар әртүрлі өндірістерде - саясаттан қаржыландыруға дейін, ауыл шаруашылығынан спортқа дейінгі процестерге серпін береді. Осыған орай, өзекті проблемаларды кеңінен талқылаудың маңыздылығы, нақты шешімдерді әзірлеу және одан әрі жұмыс істеу тетіктері айтарлықтай артады. Бұл үшін Астанадағы Медиа апталық журналистер мен мемлекеттік органдардың өкілдері ғана емес, сондай-ақ PR-қауымдастықтар, сондай-ақ шетелдік мамандар жинайды », - деді Д.Абаев.

Өткен жылы Астана Медиа аптасында ұлттық телеарналар көптеген жаңа және қызықты жобаларды ашты және АМВ кәсіби қоғамдастық үшін дәстүрлі оқиға болатынына сенім білдірді.

Осы күні кәсіби және ашық питингтік сеанстар өткізілді, онда мамандар телевизия, интернет және басқа да БАҚ жобаларын ұсынды. Қатысушылар MediaTalks «Болашақ мамандықтары» бейресми конференциясында салалық маңызды мәселелерді талқылады.

Астана Медиа апталығы 28 қыркүйекке дейін жалғасады. Бұқаралық ақпарат аптасына 2000-нан астам қонақтар, 60-тан астам қазақстандық және шетелдік БАҚ өкілдері, 15 республикалық телеарна мен 50-ден астам өндірістік компаниялар қатысады. Іс-шара заманауи медиа-нарықтарды дамытудың өзекті мәселелеріне, аймақтық медиа-форумға және шетелдік сарапшылардың қатысуымен Астана сандық форумына мастер-класстар мен пікірталастар жүргізілді.