Әрбір аумақтық департаментте өңірдегі осы жұмысқа жауапты Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комиссар лауазымы енгізіледі. Заманауи тәсілдер тиімділік пен нәтижелілікті түбегейлі арттыруы тиіс. 


«Тұжырымдама сыбайлас жемқорлыққа және басқа салалардағы сапалы өзгерістерге көзқарасты кеңейтуді көздейді. Бұл жерде сот жүйесінің тәуелсіздігін, аудит органдарының пәрменділігін, бюджеттік жоспарлау мен мемлекеттік сатып алу жүйесінің ашықтығы мен тиімділігін арттыру туралы айтылып отыр. Мемлекеттік аппараттың клиентке бағдарлануын, мемлекеттік органдарда шешімдер қабылдаудың ашықтығын, азаматтық институттар мен мемлекеттің өзара іс-қимыл тетіктерінің сапасын күшейту қажет. Қоғамдық бақылауды күшейту және БАҚ-тың қатысуы тұжырымдамасына ерекше назар аударылды. Әкімшілік кедергілер мен тұрмыстық сыбайлас жемқорлықты барынша азайтатын адам мен мемлекеттің өзара қарым-қатынасы саласын цифрландыру жалғастырылуы тиіс. Маңызды басымдықтардың бірі - адал бизнесті дамыту. Жасыратыны жоқ, кейбір кәсіпкерлер сыбайлас жемқорлық ережелері бойынша жұмыс істеуге дағдыланған. Келісімшарттарға пара беру және пара алу арқылы қолжеткізіледі. Салықты жасырады. Сондықтан Тұжырымдамада бизнесті сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды енгізуге ынталандыру белгіленеді. Адал жұмыс істейтін компаниялар қаржылық жағынан көтермеленуі керек. Олар мемлекеттік сатып алу, салық салу, субсидиялар алу және мемлекеттік қолдаудың басқа да түрлері кезінде артықшылықтарға ие болуы тиіс. Тағы бір мәселе – Бизнестің сыбайлас жемқорлық үшін жауапкершілігінің болмауы. Пара алған директорлар, бухгалтерлер және экспедиторлар қолға түседі, олар іс жүзінде компанияның мүддесі үшін әрекет етті. Сонымен қатар, заңды тұлғаның өзі басқаларды жалдайды және ескі схема бойынша жұмысын жалғастырады. Бұл жерде біз сыбайлас жемқорлық қылмыс жасаған кезде оның мүддесі үшін компанияның әкімшілік жауапкершілігін белгілей отырып, Еуропа елдерінің тәжірибесін қолдануды ұсынамыз», - деп атап өтті спикер.