Мемлекеттік корпорацияның фронт-офистер желісі бойынша жақын болашақтағы негізгі міндеті – өзіне-өзі қызмет көрсетуге бағдарланған ХҚКО-да қағазсыз қызмет көрсету. «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ Басқарма Төрағасы сүйеніш Әбділдин Орталық коммуникациялар қызметі алаңында осы мақсатта атқарылып жатқан жұмыстарға тоқталды. Атап айтқанда, процестерді автоматтандыру, ХҚКО сервисінің сапасын арттыру, әрбір клиент үшін қолайлы жағдай жасауға бағытталған қызмет көрсетудің жаңа форматтарын енгізу, оның ішінде өзіне-өзі қызмет көрсету аймақтары үшін барлық қажетті жұмыстар жүргізіледі.
«Бүгінгі таңда қазақстандықтардың 80%-ы ХҚКО-ға тек 10 мемлекеттік қызмет алу үшін жүгінеді, оның 5-і ІІМ желісі бойынша. Оларды автоматтандыру керек, ал онлайн қызметтерді танымал ету керек. Жалпы, халыққа қызмет көрсету орталықтарына жүгінетін азаматтардың саны қысқаруда. 1-тоқсанның қорытындысы бойынша ХҚКО-ға жүгінгендер саны өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 10%-ға қысқарды», - деп атап өтті спикер.
Брифингтерден хабардар болғыңыз келе ме?
Біздің Telegram каналға жазылыңыз!