"Омбудсменнің міндеттері – тұтынушы құқықтарының туындаған мәселелері бойынша кәсіпкермен сотқа дейінгі реттеу, олай болмаған жағдайда сот органдарына тұтынушылардың мүдделері мен құқықтарын қорғау үшін талап арызбен жүгіну, әзірлеуші мемлекеттік органдардың құқықтық актілерінің салалық жобаларын әзірлеуге белсенді қатысу, егер олар тұтынушылардың құқықтарын қозғайтын немесе оларға қысым жасауы мүмкін болса, азаматтардың сауатын ашу және құқықтық сауаттылығын арттыру",- деп хабарлады баспасөз қызметі.

2021 жылы жүргізілген әлеуметтік сауалнама нәтижелері бойынша 20 мың респондент, ал бұл барлық сұралғандардың 55%-ы, тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша омбудсмен институтын құру бойынша оң пікірлерін білдірді.

"Тұтынушылардың өтініштерін қарау үшін қоғамдық институттар тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың бірыңғай ақпараттық жүйесін пайдалана алады – e-tutynushy.kz (тұтынушылардың шағымдарының бірыңғай электронды кітабы). Ол үшін тұтынушы мен тұтынушылардың құқықтарын қорғау (ТҚҒ) қоғамдық институты тек тіркелу қажет. Тұтынушыға "бір терезе" қағидаты бойынша осы мәселе бойынша дәлелді жауап алу үшін кәсіпкердің атына өз шағымын тегін және дереу жіберуге мүмкіндік беретін оның ерекшелігін атап өту маңызды. Аналогтар e-tutynushy.kz -тұтынушы мен кәсіпкер арасында көпір жоқ", - деп хабарлады ведомстводан.