Оның айтуынша, модель әр баланың жеке ерекшеліктері негізінде мектеп жасына дейінгі балаларда қалыптасуы қажет қасиеттерді анықтайды. 

«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделі аясында ата-аналар қоғамын балаларды тәрбиелеу мен оқыту процесіне тартуға көп көңіл бөлінеді. Оны іске асыру бойынша жұмыс кезең-кезеңімен жүзеге асырылады: нормативтік құжаттарды жетілдіру; педагогтерді даярлау сапасын, олардың біліктілігін арттыру; қолжетімді заттық-дамытушы орта құру, мектепке дейінгі біліммен қамтамасыз ету. 2022 жылы мектепке дейінгі ұйымдардың қызметін реттейтін 9 нормативтік құжатқа өзгерістер мен толықтырулар енгізілді», - деді спикер.