Спикердің айтуынша, күзгі-қысқы кезеңде көмір тасымалдауға «Қазтеміртранс» АҚ-ның 22 мыңға жуық жүк вагоны жұмылдырылады. Бұл өткен жылыту маусымына қарағанда 2 мың вагонға артық. Сондай-ақ биыл 47 заманауи жүк локомотиві сатып алынды, жыл соңына дейін 97 локомотив жеткізіледі деп күтілуде.

«600 шақырымнан астам жол жөнделді, оның ішінде Екібастұз, Қызылжар, Дегелең көмір тиеу учаскелерінде», - деді Н. Келбұғанов.

2023-2024 жж. жылыту маусымына дайындық кезеңінде мамыр айынан бастап ҚТЖ Қазақстан бойынша 21 млн тонна тас көмірді тасымалдады. Оның 18,7 млн тоннасы елдің жылу электр орталықтарына жеткізілді, бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 300 мың тоннаға артық. Халық үшін темір жол көлігімен 2,3 млн тонна қатты отын жеткізілді, бұл жылыту маусымының басында қалыптасқан өңірлердің қажеттілік жоспарына сәйкес келеді.

ҚТЖ өкілі атап өткендей, ЖЭО-дағы көмірдің жиынтық қоры 4,3 млн тоннадан астам көмірді құрайды. Барлық дерлік энергия көздерінде отын қоры бекітілген нормадан жоғары, кейбіреулерінде 1,5-2 есе жоғары. Алайда қоймаларында көмір қоры нормативтік деңгейден төмен бірнеше ЖЭО бар. Бұл Көкшетау Жылу, Петропавл ЖЭО, Риддер ЖЭО, Кентау Энерго. Жағдай кәсіпорындардың көмір кесінділері алдындағы қарызынан туындады. Көмірдің біркелкі жиналмауы жылыту маусымының ең жоғары кезеңдерінде тасымалдардың жиілеуіне және қауіпті жағдайлардың туындауына әкелуі мүмкін.

«Жалпы компанияда көмірді үздіксіз және тұрақты тасымалдауды қамтамасыз етудің Жол картасы іске асырылуда», - деп түйіндеді спикер.