Субсидиялау бағдарламасының талаптарына сәйкес шаруалар несие алған күннен бастап 4 жыл ішінде өздерінің қарыз шарттарын субсидиялау бағдарламасына енгізу туралы ұсыныс бере алады. Алайда, шаруалар бірден ұсыныстар бермегендіктен, қосымша бюджет қаражаты түскен кезде қысқа мерзімді қарыз шарттары жарамсыз болуы мүмкін деген қауіп бұрын болған.
Сондықтан Ережеге субсидиялар, оның ішінде субсидиялау шартын жасасу кезінде қарыз шартының қолданылу мерзімі аяқталған күту парағындағы ұсыныстарға да төленетінін көздейтін өзгерістер енгізілді. Бұл субсидиялау бағдарламасына қатысу кезінде АӨК субъектілерінің құқықтарын қорғауға мүмкіндік береді.
Бұдан басқа, бұйрық жобасында басым жобаларды кредиттеу және қаржылық лизинг тетігі шеңберінде қаржыландырылған жобалар бойынша субсидиялауды есептеу үшін номиналды мөлшерлемені ҚР Ұлттық Банкінің базалық мөлшерлемесіне байланыстыру бойынша өзгерістер көзделген. Мұндай жобалар бойынша субсидиялау Ұлттық Банктің базалық мөлшерлемесінің жиынтық көрінісі ретінде есептелген номиналды сыйақы мөлшерлемесінен аспайтын, оған қоса теңгемен жылдық 4,5% жүзеге асырылатын болады. Оның үстіне, оның 13,25% мемлекет төлейді, ал айырмасын қарыз алушы төлейді.
Сондай-ақ, ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіру немесе қайта өңдеу саласындағы басым жобалар бойынша кредит беру және қаржы лизингі үшін есептілік нысаны мен тауарлар тізбесі жаңартылды.
Субсидиялау қағидалары жаңа редакцияда 2023 жылғы 10 желтоқсанда қолданысқа енгізіледі.
Соңғы үш жылда осы бағдарлама аясында 44 700-ден астам АӨК субъектісі жалпы сомасы 167 млрд теңгеге субсидия алды. 2023 жылы жергілікті бюджеттерде сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялауға шамамен 81,3 млрд теңге көзделген.