Бұдан бөлек, кеден саласындағы бірқатар мемлекеттік қызмет іске қосылды, мысалы, тауарларды жіктеу, тауарларды жиналмаған немесе бөлшектелген түрде шығарылған елде жіктеу, кедендік құнды анықтау әдісі, уақытша сақтау орындарының тізіміне енгізу, кеден өкілдері, Кеден тасымалдаушылары, бажсыз сауда дүкендері, уәкілетті экономикалық операторлар, зияткерлік меншік объектілері, тексеру көлік құралының VIN-коды бойынша кедендік тазарту фактісі.  

Сондай-ақ растайтын құжаттар мен мәліметтерді бірнеше рет ұсыну қажеттілігін болдырмау мақсатында басқа ұйымдармен 19 интеграция іске асырылды. 

«Тауарлардың экспорты-импорты үшін көрсетілетін қажетті қызметтердің «бірыңғай терезе» порталындағы кедендік операциялардың ашықтығын қамтамасыз етуге, көрсетілетін қызметті берушілер мен көрсетілетін қызметті алушылардың физикалық байланысын болдырмауға, сондай-ақ қызмет көрсету мерзімдері 30-дан 2 күнге дейін қысқартылған кезде құжаттарды алуды және кедендік ресімдеуді тездетуге мүмкіндік берді. Өздеріңіз білетіндей, 2023 - жылы Мемлекеттік кірістер комитеті бүгінде ЕАЭО сыртқы шекарасындағы барлық автомобиль өткізу пунктінде жұмыс істейтін инновациялық электрондық кезек жүйесін енгізді. Бұл жоба оң нәтиже көрсетті және біз бұл жүйені Ресей Федерациясы мен Қырғызстанның шекара бекеттерінде енгізу жұмыстарын жүргізіп жатырмыз», - деп атап өтті спикер. 

Жүйе «Qoldau.kz» платформасында және «cargoruqsat» мобильді қосымшасы арқылы жұмыс істейді. Орталық Азиядағы бірегей автоматтандырылған жүйе шекарадан өту процесін түбегейлі өзгертті. 

Электрондық кезекті енгізу тасымалдау процесінің ашықтығы мен тиімділігін қамтамасыз те отырып, республикалық маңызы бар жолдар бойында автокөлік құралдарының жиналуын жоюға мүмкіндік берді.  

«Осы жаңашылдықтың арқасында Қазақстанның имиджі жақсарды, шекара маңындағы аудандардағы әлеуметтік жағдай жақсарды, сондай-ақ пунктердің өткізу қабілеті артты. Мәселен, 5 ай ішінде үшінші елдермен шекарадағы автомобиль өткізу пункттері арқылы 480 мыңнан астам көлік құралы немесе өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 38%-ға артық жол жүрді. Бұл жүйе елдің экономикалық әлеуетін жақсартудағы маңызды қадам болды», - деп атап өтті МКК өкілі. 

Сондай-ақ Елдос Саудабаев электронды кезек жүйесі негізінде Қытай мен Өзбекстан шекарасында шетелдік рұқсат бланкілерін беру автоматтандырылғанын айтты. Бұл бланкілерді тасымалдаушылар шекарадан өту және тауарларды тасымалдау үшін пайдаланады. Комитет осы процесті цифрландыру мәселесін пысықтады.  

Сервистің негізгі мақсаты тасымалдаушылардың шекараға келу фактісі бойынша бланкілерді беру болып табылады, олар нақты қиылысу күні іске қосылады. Бұл сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін жоюға және бланкілерді беру процесін цифрландыруға мүмкіндік берді. Енді әрбір бланк сайттағы нақты көлік құралына байланады және оның құны тек 1 АЕК-ті құрайды, бұл оны қайта сату мүмкіндігіне жол бермейді.