Астананың соңғы аптасында өтетін Media Week 2018-нің талқылауы Интернет желісіндегі мемлекеттік органдардың қатысуын жақсартуға арналған.

«Оқырманыңызды жақсы көріңіз, сіздің мәтіндеріңіз жақсы болады. Басқаша айтқанда, оқырман сияқты ойлаңыз! », - деп мәлімдеді СММ халықаралық сертификатталған халықаралық жаттықтырушысы Рахила Рузахунова.

Семинар барысында баспасөз хатшылары мен баспасөз қызметінің өкілдері ақпарат берудің стандартты емес тәсілдері мен әртүрлі платформаларды қалай қолдану керектігін үйренді. Біз түсіндіру өнерін білдік: қарапайым және түсінікті, біздің аудиторияны білу. Іс жүзінде, олар әлеуметтік желілерде жылжытуға арналған мазмұн жоспарын жасады. Әлеуетті абонент портретін өз қалауымен жасаған. Жетілдіру жоспарын жасау дағдыларын үйренді. Олар баспасөз қызметі мен бұқаралық ақпарат құралдары арасындағы өзара әрекеттесу нүктелерін тексерді.

Біз әлеуметтік медиа маркетингін (SMM) БАҚ жұмысының ажырамас бөлігі ретінде қарастырдық. Вирустық позициялардың технологияларын немесе сатылатын «мәтіндерді сату» құпиясын ашты.