Пердемен астынан өткен аймақтық медиа-форум аясында Астана Медиа Апта Астана қаласында, TNS Central Asia бас директоры Татьяна Старцева өзгерістердің өзгеруін ұсынды медиа аудиториялар арасында.
Татьяна Старцеваның айтуынша, қазақстандықтардың шамамен 76% -ы күнделікті теледидарды көреді, орташа көру уақыты - 3,5 сағат.
«Кем дегенде, күніне бір рет, халықтың 76% теледидар көреді. Халықтың 51% интернетті қолданады, 36% радио тыңдайды, ал халықтың 10% -ы баспасөзбен танысады. Үш жыл бойы біз сандар өзгеріп жатқанын көріп отырмыз, Интернеттің индикаторлары айтарлықтай өзгереді. Соңғы үш жылда бұл адамдардың саны 14% -ға өсті. Теледидарды көретіндердің саны 5% -ға азайды. Сондай-ақ, баспасөзді оқығандар саны 5% -ға төмендеді, радиостанция дерлік тұрақты - айырмашылық іс жүзінде үлкен емес, ал аудитория тұрақты », - деді Т.Старцева.
Татьяна Старцева өзінің сөйлеген сөзінде жаңа технологиялардың пайда болуымен қатар, жастар теледидарды көруге аз уақыт жұмсайды.
ТД-ны көрермендер күніне 200-ге жуық уақытты өткізеді, шамамен 150 минут Интернетте көріп, радионы тыңдауға 2 сағат жұмсайды, оны радиоға күн сайын қосатындар. Дәстүрлі баспасөзге шығатын адамдардың саны айтарлықтай қысқартылды. Осылайша, біз бұқаралық ақпарат құралдарына жұмсалатын жалпы уақыттың шамамен 50% -ын құрайды. Екінші орында - Интернет 32%, радио 15% және қағаздағы БАҚ 3%. 3 жыл бойы біз теледидардың 8% -ға азайғанын көріп отырмыз, Интернеттің үлесі + 11% өсіп, радиосы шын мәнінде өзгеріссіз қалады », - деп қорытындылады Старцева.
TNS Central Asia нəтижелері жастардың теледидар көріп жатқандығын көрсетеді, тек қана аға буыннан гөрі оны аздап жасайды.
Еске салайық, кеше «Қазмедиа орталығында» Орталық Азия аумағында медиа-аптаның басты оқиғасы басталды. Қазмедиа орталығы ғимаратында 2 мыңнан астам қонақтар жиналды, оның ішінде Қазақстандағы және шетелдегі 60 медиа индустриясының топ-менеджерлері және 50-ден астам өндірістік компания. Астана Медиа апталығы үш күн бойы - 26 қыркүйектен 28 қыркүйекке дейін жалғасады