Транскаспий маршрутының коммерциялық артықшылығы жеткізілімнің қысқа мерзімі және жеткізу мерзіміне сыни тауарлар үшін бәсекеге қабілетті баға. 


Ресми мәліметтер бойынша, ТХКБ бойынша тасымалдардың өсуі тұрақты жүру кестесі бар тұрақты фидерлік желінің іске қосылуы болды. Бұл ретте жүктерді жеткізу мерзімі 20-25% - ға қысқарды. 2021 жылдың 6 айында 7,4 мың контейнер тасымалданды, бұл өткен жылдың сәйкес кезеңінен 2,3 есе артық. 


Инфрақұрылымды дамытуға баса назар аударылады. 


«Қазіргі уақытта тасымалдау көлемін одан әрі арттыру мақсатында өткізу қабілетін жаңғыртуды және ұлғайтуды талап ететін «тар» орындар анықталды: Қытай-Еуропа-Қытай бағыты бойынша негізгі транзиттік дәлізде екінші жолдарды салу және Достық – Мойынты т/ж учаскесін электрлендіру жоспарлануда. Бұл жоба дәліздің өткізу қабілетін 5 есе арттырады, осылайша Қытайдан Еуропаға жыл сайын өсіп келе жатқан контейнер ағынын қамтамасыз етеді. Сондай-ақ, қазіргі Сарыағаш өткізу пунктін «түсіруді» қамтамасыз ету үшін Қазақстан мен Өзбекстан арасында Дарбаза-Мақтарал жаңа теміржол желісін салу жоспарлануда. Осы жобаны іске асыру учаскенің өткізу қабілетін 2 есе арттыруға, жүктерді тасымалдау мерзімін 1,5 есе қысқартуға мүмкіндік береді. Бұл жоба Орталық Азияның Еуропаға экспорттық-импорттық ағымын қабылдауға мүмкіндік береді, осылайша Қазақстанның халықаралық нарықтардағы ұстанымын нығайтады», - деді спикер. 


Сонымен қатар, МЖӘ тетігін қолдана отырып, Алматы станциясын айналып өтетін теміржол желісін салу жобасын іске асыру бойынша жұмыстар жүргізілуде. Аталған жобаның құрылысы Алматы станциясы арқылы транзитпен өтетін жүктерді тасымалдау мерзімін 2 тәулікке қысқартуға және Алматы станциясын 40% - ға жеңілдетуге мүмкіндік береді.