«Astana Hub» IT-стартаптар халықаралық технопаркінің PR, маркетинг және ивенттер кеңсесінің директоры Марат Шәкен журналистердің сұрақтарына берген жауабында қандай жобаларға басымдық берілетінін атап өтті. 


«Әр идея жүзеге асып, дамуы тиіс деп санаймыз. Қандай да бір өнімді жасау кезінде біз қатысушыларымызға, стартаптарымызға және IT-технологияларға қызығушылық танытқандарға қандай да бір идеяны ойлап табу немесе оны дамыту арқылы, әрине, өңірлік нарыққа назар аудару маңызды екенін айтамыз, бірақ шетелде не болып жатқанын да ұмытпауымыз керек. Сондықтан біз үшін ең жақсы мысал, жетістік, кейс, өзіңіз атап өткендей, «бұлтты стоматология» сияқты жобалар, қызметтер шетелде танылуы, сол жақтан алғашқы клиенттерін немесе инвестициялар табуы. Сондықтан біз кез келген стартапты қолдаймыз», - деді Шәкен. 


Сонымен қатар, Seed money бағдарламасы шеңберінде әрбір жоба табыстылық үлгісін дәлелдейді. 


«Glovo компаниясы сияқты кейбір желілік агрегаттарды мысал ретінде келтіре аламын. Белгілі бір табыс әкелетін Choco. Олардың мультипликативті әсері - кем дегенде 80 мың теңге алатын 5 мыңнан астам курьер жұмыс істейді. Әр түрлі бағалауға болады, сондықтан біз бұл бүкіл әлемдегі үлкен үрдіс деп санаймыз - IT дамыту - соған сәйкес біз экожүйе мен стартаптарды дамытуға, қатысушыларымыздан алатын қаржыландыруды салуға тырысамыз», - деп жалғастырды «Astana Hub» IT-стартаптардың халықаралық технопаркінің қатысушыларды қолдау кеңсесінің директоры Анна Баталова. 


Әлі уақыт бар, өтініштер қабылдануда, барлық бастамалар қолдау табады.