«Естуші және тиімді мемлекет» үшінші бағыты бойынша азаматтармен тікелей диалог орнату үшін «Е-петиция», «Е-өтініш» және т.б. алаңдарды құру маңызды, кез келген азамат смартфон арқылы өз бағасын бере алатын болады. Мемлекеттік аппарат ішіндегі процестерді бюрократизациялайтын құжат айналымын 50% төмендету көзделген. Тиімділікті арттыру үшін процестерді, мысалы, жобалық басқару бойынша - мемлекеттік құрылымдар арасында артық хат алмасуды қажет етпейтін қазіргі заманғы проджект-менеджмент құралдарында жүзеге асырамыз. Тәуекел аймақтарды анықтау немесе кедендік бақылауда көмек көрсету бойынша «жасанды интеллект» ұлттық жоба аясында енгізіледі. Әрине, біздің міндетіміз мемлекеттік деректер қорының интеграциясын 100% қамтамасыз ету және цифрландырудың платформалық моделін пайдалану», - деп сендірді спикер.