«Мемлекет басшысы ұсынған жаңа экономикалық бағытты ескере отырып, тауар нарықтары мен монополиялық топтарды монополиясыздандыру, сондай-ақ мемлекет қатысатын компаниялар санын қысқарту жөнінде пәрменді шаралар қабылдау ұсынылады. Осыған байланысты, теміржол жүк тасымалдарының бәсекелі нарықтарына мемлекеттік қатысуы бар кәсіпорындарды (жүктерді контейнерлік тасымалдау, көлік-экспедиторлық қызмет көрсету, операция жасау, қайта тиеу, қоймалау және т.б.) іске асыру ұсынылады. Бұдан басқа, жаңа локомотивтердің саны бойынша тасымалдаушыға қойылатын нақты талаптарды белгілеуге қатысты жүктерді тасымалдауға арналған лицензиялар беруге қойылатын біліктілік талаптарын қайта қарау; жүктердің барлық түрлерін тасымалдау жөніндегі міндеттер және рентабельділігі төмен жүктерді тасымалдаудан бас тартқан кезде лицензияны қайтарып алу мүмкіндігі (бір жүктерді басқалардың есебінен тоғыспалы субсидиялаудың болуына байланысты, мысалы, мұнай өнімдерін тасымалдау құны жүк құнынан асып түседі). астық тасымалдау 3,9 есе); тек жаңа жүк ағыны тартылған жағдайда транзиттік бағыттағы жүктерді тасымалдау - тасымалдау көлемін ұлғайту не іске қосылмаған немесе әлсіз іске қосылған учаскелерді пайдалану мүмкіндігі ұсынылады. Локомотивтерді, вагондарды жаңартуға, МТЖ өткізу және қайта өңдеу қабілетін арттыруға, сондай - ақ әлемдік стандарттарға сәйкес келетін поездар қозғалысының жылдамдығын арттыруға бағытталған саланы дамытудың ұзақ мерзімді бағдарламасын қабылдау», - деді спикер.