Алмас Жалидің айтуынша, қазақстандықтар зор әлеуетке ие бола отырып, оны толық қуатында пайдаланбайды. Ол сондай-ақ «warm kazakh» терминін түсіндірді. Бұл жағдайда «жылы» сөзі біздің қасиеттеріміз бен артықшылықтарымыздың аббревиатурасы болып табылады: көптілділік, талант, мәдениеттер мен құндылықтарды түсіну.   

«Ресейдегі контенттің 60%-ын не қазақстандықтар, не Қазақстанға қандай да бір қатысы бар адамдар жасайды. Бізде қанша музыкант, стэндапер көп ақша табатынын білесіздер. Оңтүстік Кореяны неге мысал ретінде келтірдім? Олар тек өз тілдерінде ғана сөйлейді, өз мәдениетін ғана насихаттайды, бірақ шығармашылық экономика алатын орны зор. Ал біз 360 градус айналғандардың бәрін түсінетін өте әмбебап халық бола тұра, өз мүмкіндіктерімізді пайдаланбаймыз. Креативті экономика бөлек, өз бетінше дамуда. Тек Өзбекстанға ғана экспорттаймыз. Былтыр біздің креативті тауарлар лэйблі 500 мың доллартап, бұл экологияға зиян келтірмей, бір грамм руда сатпай. Бәрі флешкада, немесе cloud-та. Ташкентте «Ирина Кайратовнаның» концертінде өткен жылдың соңында 10 мың өзбек азаматы қазақ тілінде «Кеттік, бәрін таста...» әнін шырқады, Мәскеу мен Санкт-Петербургте де айтты. СІМ де, Мәдениет министрлігі де осыны мақтан ете алады деп ойлаймын. Біздің экспорттық әлеуетіміз қайда екеніне назар аударайық! Мұнай мен энергия ресурстарына бізден гөрі әлеуеті жоғары Сауд Арабиясы мен БАӘ де мән бермейді. Мұның бәрі таусылған соң 10-20 жылдан кейін не экспорттаймыз?»,- деп сұрады Жали сөзін түйіндей келе.