«Адам емханаға келеді, КТ жасай алады, невропатологқа барып, рецепт алады, барлық мамандардан өте алады... Бұл шаруаны кезексіз тындыру мүмкін емес шығар. Біріншіден, дәрігердің қабылдауын, келушілер санын реттеуіміз керек, қалай болғанда да адамдар бірнеше сағат бойы кезекте тұрмай, келетін уақыттарын білуі керек. Министрлік күрделі мәселелерді қарады, емханаларда кезекте тұрғандардың шағымдардың көбі 10 күннен артық, кейде бірнеше ай бойы күту болды, дұрыс шешім қабылданды: шұғыл жағдайы бар пациенттер міндетті түрде «жасыл дәлізден» өтіп, оларға дереу көмек көрсетілуі керек. Бұл үшін МСАК ұйымдарында фильтр кабинеттер бар. Көп нәрсе емханада жұмысты ұйымдастыруға және нормалар мен ережелерді сақтауға байланысты. Өкінішке орай, учаскелік дәрігер пациенттерді қабылдауға, тиісті назар аударуға, тексеру жүргізуге және қажетті тексерулерге уақтылы жіберуге үлгермейтін жағдайлар болады. Мұндай проблемалар бар, кадрлар мен мамандардың біліктілігінде де мәселелер жоқ емес. Бірақ, жалпы, емханаларда емделушілер үшін жоспарлы қабылдау жүргізілуі тиіс», - деп түйіндеді сарапшы.