«Есіңізде ме, кезінде бізде бір мандатты округтер бойынша мажоритарлық жүйе болған, содан кейін партиялық тізімдер бойынша сайланған кезде пропорционалды жүйе іске асырылды. Енді бұл теңдестіріледі: 70% пропорционалды жүйе бойынша, 30% мажоритарлық жүйе бойынша сайланатын болады. Мәслихаттарға қатысты бұл 50 де 50, аудандық деңгейде - бір мандатты округтер бойынша 100% болады. Бұл қоғамның Парламентте өз кандидатураларын ұсына алатын және әртүрлі сайланған билік органдарында халықтың мүдделерін білдіретін танымал адамдар болуы үшін үндеуіне жауап. Мұндай конкурстық сайлаудың элементтері облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және Астананың әкімдеріне қатысты да іске асырылады. Енді облыстың немесе республикалық маңызы бар қаланың, елорданың аумағында орналасқан барлық деңгейдегі мәслихаттар әкімді сайлайтын болады, әрі кемінде екі кандидатураны президент ұсынады, тиісінше, мәслихат депутаттарының өздері сайлайтын болады. Жанама сайлау да біздің қоғамды демократияландырудың элементі», - деп атап өтті спикер. 


Сондай-ақ Мәжіліс заңдар қабылдап, Сенат мақұлдайтын болады. Мәжілісті халық сайлайды, ешқандай депутаттық квота болмайды, тиісінше маңыздылығы артады. Төменгі палатадағы тағы бір өкілеттік - жоғары аудиторлық палата (есеп комитетінің орнына) жылына екі рет Мәжіліске есеп береді, ол еліміздің бюджетінің іске асырылуын бағалайды. 


«Сенаттың рөлі де айтарлықтай артып келеді. Көптеген жоғары лауазымды тұлғалар үшін президент кандидатураларды Сенатпен келіседі. Атап айтқанда, Конституциялық Сот төрағасы, сондай-ақ жоғары аудиторлық палатаның төрағасы лауазымы. Үкіметтің рөлі артып келеді: төтенше жағдайларда, халықтың өміріне қауіп, еліміздің конституциялық құрылымына қауіп төнгенде, үкімет Парламентте дереу қаралуы тиіс заң жобаларының бастамашысы болуы мүмкін. Олай болмаған жағдайда, Үкіметтің заң күші бар нормативтік актілер шығаруға мүмкіндігі болады. Айта кетейік, бұл халықаралық тәжірибеге де сәйкес келеді. Мысалы, Франция еліндегідей», - деп атап өтті сарапшы.