Әсел Жанасова өзінің алғы сөзінде коронавирус пандемиясы өмірдің барлық салаларына, оның ішінде сауда саласына түзетулер енгізгенін, бұл Қазақстанда электрондық коммерцияның қарқынды дамуына ықпал еткенін атап өтті.
Мәселен, 2021 жылдың қорытындысы бойынша B2C электрондық сауда нарығының көлемі 1,3 трлн. теңге. Өткен жылдың қорытындысы бойынша "Қазпошта" АҚ деректері бойынша электрондық сауданың үлесі бөлшек сауданың жалпы көлемінің 9,6% - ын құрады
(13,5 трлн.теңге).
Ағымдағы жылдың 7 айында B2C электрондық сауда нарығының көлемі – 654 млрд.теңгені, бөлшек сауда көлемі – 7,5 трлн. теңгені құрады.теңге. Ағымдағы кезеңде электрондық сауданың үлесі 8,7% - ды құрады.
Вице-министрдің айтуынша, ШОБ субъектілерінің цифрлық сауаттылығын арттыру мақсатында отандық кәсіпкерлерге онлайн режимде өз бизнесін құруға және дамытуға көмектесетін "электрондық коммерция мектебі" платформасы іске қосылды. Қазіргі уақытта 1500-ден астам ШОБ субъектілері оқытудан өтуде.
Сонымен қатар, Әсел Жанасова ведомствоның жоспарлары мен жүргізіліп жатқан жұмысы туралы айтып берді.
Соңында вице-министр қабылданып жатқан шаралар ашықтықты арттыруға және сауда процестерін оңайлатуға, сондай-ақ Қазақстанда электрондық коммерцияны дамытуға қолайлы жағдай жасауға бағытталғанын атап өтті.