Оның айтуынша, реттеуші құжаттардың болмауына байланысты Мәдениет және мәдени іс-шаралар саласындағы әлеуметтік маңызды іс-шараларды өткізу процесінде туындайтын бірқатар проблемалар бар.
«Көптеген өңірлерде осындай іс-шараларды өткізу кезінде проблемалар туындады, бірыңғай жүйелі тәсіл болған жоқ. Осыған байланысты министрлік осындай ережелерді әзірлеу бойынша құзырет берді. Мысалы, кинематография саласы туралы айтатын болсақ, Заңмен мемлекеттік қаржылық қолдау алу үшін кинематографиялық қызмет субъектілерінің ауқымы кеңейтілді. Егер бұрын тек кинематографиялық ұйымдар ғана болса, бүгінде бұл топ жеке кәсіпкерлермен кеңейді. Іс жүзінде бұл қазірдің өзінде жұмыс істеп тұр: жеке кәсіпкерлер фильм түсіруге де қатысады. Олардың қызметін заңнамалық тұрғыдан реттеу үшін осындай нормалар қабылданды. Мемлекеттік Фильмдер қорын анықтау және оны сақтау тәсілдері түбегейлі өзгертілді. Бұған дейін қолданыстағы заңда мемлекеттік Фильмдер қоры заңды тұлға болған, қазір мемлекеттік Фильмдер қоры белгілі бір заңды тұлғада сақталуы тиіс және заңда талаптар көзделген киноколлекция ретінде айқындалды. Бұдан әрі заң шеңберінде Ұлттық фильмдерді түсіру және шығару кезінде сатып алынған сахналық-қойылымдық құралдарды сақтау және пайдалану заңдары регламенттелді. Яғни, олар міндетті түрде «Қазақфильмде» сақталуы тиіс, өйткені мұндай фильмдерді түсіру кезінде қаражатты сақтау және одан әрі пайдалану мүмкіндігі бар», - деп атап өтті спикер.
Бұл шара мемлекеттік қаржыландыруды оңтайландыруға бағытталған.
Сондай-ақ елді Халықаралық кино түсіру үшін түсірілім алаңы ретінде ілгерілету мақсатында Ұлттық кинокомиссия құру Заңның жаңашылдығы болып табылады, Қазақстан Республикасының аумағын фильмдердің түсірілім алаңы ретінде пайдалану кезінде кинематография саласында субсидиялар алуға үміткер халықаралық кинематографиялық ұйымдар үшін талаптар жеңілдетілді, ұлттық фильмдер шығаруға бөлінетін қаражатты бөлуге жаңа тәсілдер белгіленді.
Заңды іске асыру үшін жыл соңына дейін 14 заңға тәуелді акт әзірленетін болады.