АӨК саласындағы негізгі проблемалар - субсидиялар алу үшін жоғары шекті мәндердің белгіленуі және кәсіпкерлікті қолдаудың осы құралына қол жеткізуді шектеу. Сондай-ақ, реттеу мен баға белгілеудің тиімсіз тетіктері, ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілер үшін инфрақұрылым мен ресурстарға, оның ішінде тауарды өткізу үшін сауда инфрақұрылымына қол жеткізуді шектеу қолданылады.

«Жол картасы үш базалық бағыт бойынша шамамен 17 іс-шараны көздейді», - деді спикер.

 Мәселен, БҚА субсидиялар алу үшін шекті мәндерді төмендетуді және субсидияларды арзандатуға және жеңілдікпен несиелендіруге кезең-кезеңімен ауыстыруды ұсынбақ ниетте. Бағаны тежеуге, тауар өндірісін ұлғайтуға және субсидиялауға қол жеткізуге бағытталған мұндай тауар позицияларын қысқарту, басқа құралдарды пайдалану арқылы әлеуметтік маңызы бар азық-түлік өнімдерінің бағалық реттелуін қайта қарау қажет.

Р. Ахметовтың айтуынша, отын-энергетика кешені нарығында бірнеше Жол картасы қабылданды.

«Көмір нарығында бірінші кезекте өнімсіз делдалдық байқалады, бұл халық үшін отынның түпкілікті құнының өсуіне әкеледі», - деді спикер.

Оның пікірінше, көлік пен логистикаға, вагондардың, құрамдардың жетіспеушілігіне және басқа себептерге байланысты көмір жеткізуге байланысты проблемалар бар. Тиісті инфрақұрылымы жоқ делдалдар нарықтан шығарылады. Тауар биржалары арқылы көмір сату көзделген. Осы және басқа да іс-шаралар энергетика нарығындағы мәселені шешуге мүмкіндік береді.

Мұнай және мұнай өнімдері нарығында ЖЖМ өткізу нарығына мемлекеттің қатысуын қысқартуға, осы өнімді тұтынушыға жеткізу тізбегін қысқартуға бағытталған іс-шаралар көзделген.

Тұрғын үй құрылысы саласындағы Жол картасы жер ресурстарына қол жеткізуді шектеу, құрылыс салушылар арасында жерді ашық бөлу, үлескерлердің қаражатын тартуды бақылауды белгілеу, мемлекеттік оператор тарапынан құрылыс салушыларға қойылатын жоғары талаптар және тағы басқа мәселелерді шешуді көздейді.

Бәсекелестікті дамыту мен қорғаудың Жол карталары көлік және байланыс саласында да қолданылады.