Астана медиа-апталығы 2018 - Ақпарат және байланыс министрлігі медиа-аптаның панелдік сессияларымен, семинарлармен, секциялармен жұмыс істеуге тырысып, қатысушылардың пайдасына: облыстық бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдері, баспасөз қызметтері, интернет-порталдар мен телеарналардың
Әрине, электрондық медиада, әлеуметтік желілерде, бұқаралық ақпарат құралдарында және ұйымдастырушылардың айтуынша, қазақстандық БАҚ-да динамикалық түрде қозғала бастаған конвергенттік журналистикада цифрлық технологияларды пайдалану қызықтырды.
«Журналистер ғана емес, бүкіл қоғам оқып, білімді болу өте маңызды. Содан кейін журналистік қоғамдастық тамаша болады. Орташа тұтынушы деңгейіне жете алмайсыз. Журналистiк қоғамдастықтың барлық халықтың барлық деңгейiн жоғары деңгейге көтеру үшiн қоғамның жекелеген учаскелерiн бiлдiруi қажет. Бұл, әрине, өте жақсы еді. КСРО-дағы журналистиканы кім айтпайды, менің ойымша, бұл кәсіби журналистиканың позициясы, ол сізді ашты және сіздердің көпшілігіңіз білімдеріңізді көрсетуге көмектескен бағдарламалар мен жарияланымдар туралы есте қалды. Сонда теледидарда және баспасөзде айтылғандарды білмеу қиынға соқты. Көрермендер білуі керек, қарап, оқыды », - деді Даурен Абаев.
Министрдің цифрлы, оның ішінде білімдерін жақсартуға шақыруы, сандық медиа-трансформация туралы қызықты сұхбат кезінде және нарықтың мазмұны, мазмұны мен мазмұны туралы хабардар болған кезде жалғасты. Бұл тақырып бойынша Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникация вице-министрі Нұргүл Мауберлинова, Өңірлік БАҚ Альянсының президенті Ержан Сейітқазинов сөз сөйледі.
TNS Central Asia бас директоры Татьяна Старцева ТВ, Интернет және басқа да БАҚ аудиторияларын өлшеу туралы, сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдарының арасында аудиторияның өзгеру динамикасын талдау және телевизиялық қарауды өзгерту туралы байқаулар туралы ақпарат берді. Nur.kz өкілі Қуат Бахридинов NurTV-ді қазақстандық онлайн-киносы тұрғысынан қарап, интернет-аудиторияда қандай мазмұнды сұранысқа ие екендігін айтты. «Айқын» және «Литер» газетінің бас редакторы Нұртор Жүсіп бәсекелестік ортада қалай жеңіске жетуге болатынын талқылады. Baribar.kz порталының мақсатты аудиториясын басып алу тәжірибесі Ербол Серікбаймен бөлісті, «Отырар» телеарнасының жетекшісі Жанара Нұрсеитова сандық платформаға көшу туралы айтты. Сессияны «Интерньюс Қазақстан» Ержан Сүлейменов жүргізді.
Астанадағы Медиа аптаның шегіндегі медиа-сауаттылық және медиа-білім туралы секциялардың бірінде көтерілген БАҚ-тарда цифрлық технологияларды пайдалану туралы ғана емес, сондай-ақ конвергенттік журналистика да айтылды. Журналистердің смартфоннан - оператор, жарықтандыру агенті, режиссер және бейнематериалсыз әуе арқылы жүре бастағаны. Қазақстандық репортердің конвергенттік журналистиканың дағдыларын шұғыл түрде қабылдау қажеттілігі - бұл мәтінді түсіру, жала жауып, жазуға арналған. Бұл факт бірнеше күтпеген болып шықты: Қазақстанда аймақтық бұқаралық ақпарат құралдарында конвергенттік журналистика кеңінен таралды.
БАҚ-дағы заманауи БАҚ-тың технологиялық үрдістерін, БАҚ-дағы коммуникацияны басқару семинарында, медиа-жаттықтырушы Өркен Кенжебек, «ҚазАқпарат» тілшісінің тілшісі.
«Тарих - қазіргі заманғы бұқаралық ақпарат құралдарының үрдісі. Менің кәсіби мансабымның басында Тараздағы журналист Оразхан Дауттан тамаша сабақ алдым. Ол бір басылымда «Зита және Гита» фильмін ҮИИДМБ-мен байланыстырды. Шалғайдағы ауылдарға кинотеатрмен келген және көрші ауылдардың 2 сериялы фильмдерінің бір бөлігін айналдырған кинотеатр механикасы туралы әңгіме біреудің екінші бөлігінен бірден байқаудан бастайтындығына алаңдаған жоқ, нәтижесінде уақытты үнемдейтін 70 мәтіннің пайызы! Қалған бөлігі ҮИИДМ бағдарламасы өңірде қалай орындалатынына арналған: екі параллель цемент зауыты салынады, бірақ жолдарды салу үшін қажет битум зауыты жоқ. Мақаланың қорытындысы - бұл жерде қажет нәрсе - салу емес, қажет емес нәрсе салу! Бұқаралық ақпарат құралдарында әңгімелер жазу керек », - дейді Өркен Кенжебек.
Оқу семинарында облыстық бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдері әңгімелер жазуды үйренді.
Астана медиа-апталығының 2018 жылғы тақырыптық бөлімінің жұмысы барысында халықаралық SMM тренері Рахил Рузахунова әлеуметтік желілерде насихаттаудың құпияларын ашты.
«Оқырманыңызды жақсы көріңіз, сіздің мәтіндеріңіз жақсы болады. Басқаша айтқанда, оқырман сияқты ойлаңдар! »- бұл құпияларды Рахил Рузачунова бөлісті.
Семинар барысында қатысушыларға стандартты емес тәсілдер мен ақпарат беру үшін түрлі платформаларды қолдану бойынша дағдылар пайда болды. Біз ақпаратты жұртшылыққа түсіндірудің өнерін - қарапайым және анық көріп, аудиторияның градациясын білдік. Баспасөз хатшылары іс жүзінде контент жоспарын жасады