** Жылжымалы диагностикалық кешен үш жыл бойы 79 мың км жолды анықтады. 899-дан астам рельс үзілісіне жол берілмейді.
«Біздің магистральдық желілерде жолды диагностикалау үшін алынбалы және мобильді диагностикалық құралдар қолданылады. Жолдың кешенді диагностикасы, теміржол компоненттерінің ақаулары, қауіпті ақаулар, жолдың нақты жағдайына қарай жөндеуге көшу уақытында анықталды », - деді« ҚТЖ »ҰК» АҚ ҚТЖ филиалының директоры Аслан Акашов Диагностика орталығы.
Спикердің айтуынша, жыл сайын «ҚТЖ» ҰК »АҚ теміржол желісінде 900 мыңнан астам теміржол және дәнекерленген темір жол түйіндері тексеріледі. Бақылау жиілігі айына 2-ден 6-ға дейін. Тексеру нәтижелері бойынша қауіпті ақаулар мен шегіністер анықталды.
2015 жылдың қаңтарында темір жол диагностикасы құралдарын жаңғырту мақсатында мобильді диагностикалық кешен (МДО) әзірленіп, тәжірибелік пайдалануға енгізілді. Темір жолдың геометриялық параметрлерін өлшеу және есептеу формаларын өңдеу және қалыптастыруды автоматтандыру үшін заманауи лазерлі жүйені пайдалану арқылы екі тәуелсіз диагностикалық жабдықты - ақауларды анықтау және жол өлшеу жабдықтарын біріктіруге болады.
«MDK-ның жұмысы тек поезд қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз етіп қана қоймайды, сонымен қатар локомотивтің тартылуына және тасымалдау бөлігін ұстауға шығындарды екі есе азайту есебінен үнемдеуге, сондай-ақ еңбек өнімділігін 22% -ға арттыруға мүмкіндік береді», - деді А.Акашов.
МДО-ның қосымша өлшеу параметрлері темір жол компоненттерінің ақауларының нақты себебін анықтауға және оның нақты жағдайына сәйкес жөндеу жұмыстарын одан әрі жоспарлауға толыққанды талдау жасауға мүмкіндік береді.
«Кешеннің үш жылдық тәжірибесі бойынша 79 мыңнан астам трассаға диагноз қойылды. 899-дан астам рельс үзілісіне жол берілмеді », - деді А.Акашов.
Нәтижелерді есепке ала отырып, «ҚТЖ» ҰК »АҚ филиалы -« Магистральдық желі бағыты »жолаушы объектілерінде« Магистраль »автоматтандырылған басқару жүйесінің жобасын қайталау туралы шешім қабылданды.
«Магистраль» автоматтандырылған басқару жүйесіндегі мобильді диагностикалық құралдарды енгізу жол қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз ету, рельстердегі ақаулар мен ақаулардың уақытылы анықталуына, сондай-ақ жолдың нақты жағдайына сәйкес жөндеу жұмыстарына ауысу үшін теміржолдың кешенді диагностикасын жүргізуге бағытталған.