«Суицид бойынша статистика көңіл көншітерлік емес. Өткен жылы, 2020 жылы, біздің зерттеулеріміз бойынша, суицидтер жол-көлік апаты мен жүрек ауруынан болатын өлімнен асып түсті. 2021 жылы суицидтер саны айтарлықтай артты. Зерттеулерге сәйкес, адамдардың көбінде суицидке деген көзқарас екіұшты және бұл адамдар шынымен өлгісі келетініне сенімді емес. Сондықтан, өз-өзіне қол жұмсау жағдайларын бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау ерекшеліктері суицидке бейім адамдарға әсер етуі ықтимал. БАҚ-тарда өзін-өзі өлтіруді кеңінен баяндау әлсіз адамды бұл қадамға баруға итермелейді. Бүгінгі іс-шараның мақсаты - бұқаралық ақпарат құралдарындағы суицид туралы ақпараттық хабарламалардың халыққа әсерін сипаттау, бұқаралық ақпарат құралдарының арсеналдарын осы мәселе бойынша сенімді ақпарат көздерімен және ұсыныстармен қамтамасыз ету, жалпы және ерекше жағдайларда суицидтерді жариялау тәсілдеріне қатысты, ақпараттық хабарламаларымызда жол берілмеуі тиіс қателіктер туралы ескерту. Өздеріңіз білетіндей, медианың суицид толқынына алғаш рет Гетенің «Жас Вертердің азаптары» әңгімесі жаппай әсер етті. Осыдан кейін «Вертер эффектісі» термині қалыптасты, 300 жыл бұрын Еуропада суицидтер толқыны орын алды. Көптеген елдерде бұл кітапқа тыйым салынды. Әлемдік тарихта осындай тағы бірнеше жарияланым болды. Бұл Дерек Хамфридің 20 ғасырда АҚШ-та жарық көрген «Соңғы нәтиже» кітабы: Нью-Йорктегі жарияланымдардан кейін кітапта сипатталған әдістердің көмегімен өзін-өзі өлтіру жиілігі артты. Сондай-ақ, Францияда «Суицид: жүзеге асыру әдістері» кітабы жарық көрді, бұл кейіннен суицидтер санының едәуір артуына әкелді. Калифорния университетінің суицидологы Дэвид Филипстің айтуынша, суицид оқиғаларының танымалдылығы кейінгі суицидтердің санына тікелей пропорционалды екендігі дәлелденді. Теледидар да елеулі рөл атқарады және Дэвид Филипстің пікірінше, суицид туралы теледидарлық хабарламалардан кейін 10 күннің ішінде суицид деңгейі жоғарылайды. Өзіне-өзі қол жұмсау туралы, өз-өзіне қол жұмсау әрекеттері туралы кез келген ақпараттың адамдар көмек сұрай алатын ақпаратпен бірге ұсынылуы өте маңызды. Психологиялық көмек, шұғыл құтқару қызметі, тұрмыстық зорлық-зомбылық құрбандарына арналған сенім телефондары, балалар мен жасөспірімдерге арналған сенім телефондары. Біздің аудиториядан, сарапшылардан сұрағым келетіні: менің ойымша, біз медиаға ұсыныстар жасауымыз керек, бұл телефондардың қайсысы осы тақырып бойынша барлық жарияланымдармен бірге ұсынылуы керек? Адамдар ең алдымен кімге жүгінуі керек?», - деді спикер маңызды мәселеге тоқтала келе.