«Қызметті тоқтата тұру не оған тыйым салу, өзінің құқықтық табиғаты бойынша тізілімнен алып тастау «әкімшілік акт» құқықтық санатына жататын шешімдер болып табылады. Бұл логикалық формуламен анықталады - лицензияны немесе басқа рұқсат беру құжатын берген орган (тиісті салада саясатты жүзеге асыратын) оны қайтарып алу құқығына ие болуы керек. Осыған байланысты әкімшілік жазалардың түрлерін ӘҚБтК-ден алып тастау және олар бойынша ӘРПК тетіктерін қолдану орынды болып көрінеді, бұл адамдардың құқықтары мен бостандықтарын қорғау тәсілдерін толыққанды іске қосуға мүмкіндік береді, осылайша әділ шешім қабылдау мүмкіндігін арттырады. Екіншіден, жекелеген жария-құқықтық институттарды азаматтық-процестік заңнаманың ерекше өндірісінен алып тастау ұсынылады», - деді спикер. 


Мысалы, мұндай институттарға азаматтың әрекет қабілеттілігін шектеу талап етілетін істер бойынша іс жүргізуді, туберкулезден емдеуге мәжбүрлеп жіберу туралы, психикасы бұзылған адамды мәжбүрлеп ауруханаға жатқызу туралы немесе шетелдікті немесе азаматтығы жоқ адамды Қазақстан Республикасының шегінен шығарып жіберу туралы шешім қабылдауды және басқаларды жатқызуға болады. Бұл істердің мәні жеке тұлғалар мен мемлекет арасында қалыптасқан қоғамдық құқықтық қатынастардан туындайды.   


«Сондықтан істердің жекелеген санаттарын қарауды АПК-тің ерекше өндірісінен әкімшілік әділет жазықтығына ауыстыру туралы мәселені қараудың орындылығы туындайды. Үшіншіден, ӘРПК шеңберінде нормативтік құқықтық актінің заңдылығына дау айтудың орындылығы бар, өйткені бұл мәселе қоғамдық құқықтық қатынастар саласына да қатысты. Бұл ретте жария-құқықтық қатынастарда заңдылықты сақтау азаматтық сот ісін жүргізудің міндеті болып табылмайды.  
Бұл аударма, әсіресе азаматтардың өтініштерін қандай да бір нормативтік құқықтық актінің конституциялылығын тексеру тұрғысынан қарайтын Конституциялық Соттың құрылуына байланысты өзекті болатынына назар аудару керек», - деді ведомство басшысы.