«Қазақстанда жылына 650 мың тонна авиаотын өндіріледі, қазіргі уақытта артып келе жатқан қажеттілік миллион тоннаны құрайды. Тиісінше, отынның бір бөлігі делдалдардың үстеме шығындарын ескере отырып, шетелден жоғары бағамен импортталады», – деді Талғат Ластаев.
Оның айтуынша, бұл фактор елдің авиациясын дамыту мен жаңа бағыттарды ашуда айтарлықтай шектейді.
«Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігімен, Энергетика министрлігімен бірлесіп жұмыс жүргізілуде. Ең алдымен, отандық авиаотын өндірісін ұлғайту, сондай-ақ жаңа стандарттарды қолдану қажет. Егер біз КО-1 отынын қолданатын болсақ, онда алдымен пилоттық режимде, содан кейін толық режимде Джет А-1 (Jet А-1) стандартына көшу, отынның биржалық саудасын дамыту, сондай-ақ әуе компанияларын делдалдарсыз тікелей қамтамасыз ететін ірі отын өндірушілерді тарту қажет», - деді Азаматтық авиация комитетінің басшысы.