Қазақстанда электрондық кезек үшінші елдермен 10 өткізу пунктінде енгізіледі, бұл кезекпен айла-шарғы жасауды, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін болдырмауға мүмкіндік берді, сондай-ақ тірі кезекте күтуді жоққа шығарды.
«Осы жылдың 1 шілдесінен бастап электрондық кезек жүйесін пайдалана отырып, автокөлік құралдарын өткізуді регламенттейтін бірқатар құқықтық актілер күшіне енді. Осылайша, бұған дейін қолданыста болған уақытша схемалар өз күшін жоғалтты», - деп атап өтті МКК департамент басшысы ОКҚ алаңында өткен баспасөз конференциясында.
Жалпы, электрондық кезек тұжырымдамасы электрондық деректер қорын пайдалана отырып, форматты-логистикалық бақылаудың барынша көп санын көздейді. Бүгінгі күні бұл - 17 дерекқор, деп атап өтті Е. Саудабаев. Тасымалдау процесіне қатысушыларға ыңғайлы болу үшін арнайы интерфейс арқылы SMS-хабарландыру енгізілді. Бүгінде 27 мыңнан астам пайдаланушы электрондық кезекті пайдаланды, 90 мыңға жуық көлік өтті.
Техникалық және әдіснамалық мүмкіндіктерді жедел түсіндіру үшін арнайы тәулік бойғы телеграмм-чат жұмыс істейді, онда 7,5 мыңнан астам қатысушы тіркелген. Пайдаланушылар, егер сұрақтар туындаса, иесіздендірілген әкімшілерге жүгінеді, бұл адами факторды және шенеуніктермен тікелей байланысты болдырмайды.
«Электрондық кезек жүйесі функционалы үнемі жетілдіріліп отырады, барлық брондау мониторинг жүргізіледі, бұзушылықтарға жол берген пайдаланушылар уақытша бұғатталады. Цифрландыру әдістерін енгізу тауар айналымы мен транзиттік әлеуетті дамытуға оң әсер етті, сондай-ақ қолайлы бизнес-орта қалыптастырады», – деді МКК өкілі.